معرفي سه برند معروف از شرکت هاي توليد کننده برتر در زمينه شيرآلات و تاسیسات صنعتی
نوشته شده توسط : admin

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

کيز ايران با توليد شيرآلات مختلف و متنوع و در سايز بندي هاي بسيار دقيق و متعدد مي کوشد تا در آينده شير آلات جديدي را به عرضه برساند .

قيمت محصولات کيز ايران به دليل نوسان قيمت ها متغيير است و نميتوان ليست قيمت کيز ايران را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم اما با مراجعه به سايت کيز ايران ميتوانيد ليست قيمت کيزايران را داشته باشيد.

 

پلي ران

 

شرکت پلي ران اتصال در زمينه توليد و رشد انواع ترمو پلاستيک ها و در ساخت لوله و اتصالات مورد نياز مناسب براي آبياري و زه کشي ، آبرساني ،فاضلاب و انتقال آب فعاليت دارد. شرکت پلي ران اتصال توليد کننده اولين سري از اين دسته محصولات است که در سال 1350 با توجه به اهميت و نياز جامعه اقدام به توليد لوله و اتصالات کرده است .

ارتقاع کيفيت دائمي ، توسعه و گسترش صنعت ، توليد امکانات و استفاده از بهترين و برترين مواد اوليه و تشکيل لوله و اتصالات بارز ترين ويژگي هاي شرکت پلي ران اتصال در زمينه توليد لوله هاي پلي اتيلن است که نشان دهنده سال ها تجربه و توجه به اهميت کار اين مجموعه است. شرکت پلي ران اتصال توليد کننده لوله هاي پلي اتيلن که محصولات خودرا بنا به استاندارد هاي ملي iso 9001 _ 2000  توليد ميکند و غلاوه بر محصولات قبلي اين مجموعه هم اکنون اقدام به توليد مدرن ترين طرح ها و نسل جديد لوله ااتصالات، سيستم پوش فيت پلي ران کرده است.

ما به کيفيت متعهديم شعار زيبا و مفهومي شرکت پلي ران اتصال است . همچنين شما ميتوانيد براي بدست اوردن قيمت محصولات جديد پلي ران و به خصوص ليست قيمت پوش فيت پلي ران به سايت اصلي پلي ران اورج مراجعه کنيد.

 

سوپرپايپ

 

شرکت سوپرپايپ در زمينه تاسيسات مکانيکي ساختمان و هدف اصلي اين مجموعه تحولو نوآوري در صنعت کشور است .

شرکت سوپرپايپ در صنعت لوله سازي بسيار فعال است و اولين توليد کننده لوله هاي پنج لايه در ايران است که در سال 1376 اقدام به توليد اين محصول کرده است . اولين دارنده استاندارد اروپايي از توليد کننده هاي غير اروپايي در جهان است. متخصصين تاسيسات در کشور شرکت سوپر پايپ را يک شرکت متفاوت در اين زمينه ميشناسند و اين شرکت در ممتازترين رده کيفي ارزيابي شده است .

سوپرپايپ از 1376 با 18 نفر فعاليت خود را آغاز کرده است که اما حالا تعدادي بيش از 200 نفر عضئ اين خانواده هستند . نمايندگي سوپر پايپ در سراسر ايران در فعاليت هستند که بازهم اين شرکت در حال دعوت به همکاري بيشتري از سوي فعالان در اين زمينه است . برنامه آينده سوپرپايت فقط و فقط پيشرفت در اين زمينه است با شعار بزرگترين رقيبمان خودمان هستيم.

اگر مايل به اطلاع داشتن از کيفيت بيشتر ، معرفي بيشتر، و آشنايي بيشتر با کار سوپر پايپ هستيد و ميخواهيد از ليست قيمت سوپرپايپ با خبر باشيد ميتوانيد به سايت رسمي سوپر پايپ مراجعه کنيد و يا براي آشنايي با نمايندگي هاي رسمي سوپر پايپ به سايت ايده آل صنعت مراجعه کنيد.

منبع : ايده آل صنعت ( eideallsanat.com )





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: